juf-syenna-in-zweden.reismee.nl

dag 1: De heenreis

Lieve allemaal,

Toen jullie nog allemaal lekker in bed lagen liep voor mij, in de nacht van zaterdag op zondag, om 3 uur de wekker af. Nadat ik me had aangekleed deed ik de laatste spullen in mijn koffer. Om kwart over 4 was het eindelijk zover… we vertrokken met de auto naar Schiphol. Om 7 uur in de ochtend kwamen we aan op Schiphol, reken dus maar eens uit hoelang ik onderweg was…

Rond half 8 waren al mijn klasgenoten aangekomen op Schiphol. Nadat we door de douane zijn gegaan hebben we even rondgewandeld op het vliegveld. Schiphol is een heel groot vliegveld, het is er dan ook erg druk. Er zijn een heleboel winkeltjes en restaurantjes.

Om 09:40 uur stond onze vlucht gepland, netjes op tijd vertrokken we. Op naar Zweden dus! De vlucht duurde 1 uur en 5 minuten en ging gelukkig erg snel voorbij. Tijdens de vlucht kregen we een lekker stukje cake en een blikje fris.

Eenmaal geland kregen we snel onze koffers, dat was erg fijn! Het viel me meteen op dat het vliegveld in Göthenburg (Zweden) een stuk kleiner was dan Schiphol.

Met een bus reden we naar ons hostel. We zaten ongeveer een half uur in de bus. Het vliegveld ligt dus dichtbij ons hostel. Een hostel is ongeveer hetzelfde als een hotel, alleen is een hostel kleiner en goedkoper.

Ik lig met 5 klasgenootjes op een kamer, 2 meisjes en 3 jongens. We hebben een erg gezellige kamer.

Nadat we onze spullen hadden uitgepakt zijn we een wandeling gaan maken door de stad. ’s Avonds hebben we een lekkere pizza gegeten.

Al vroeg in de avond gingen onze oogjes toe, we waren allemaal moe van deze lange dag!

Groetjes juf Syenna.

Tot morgen xxxxx

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!